
Įmonių steigimo paslaugos – konsultacijos ir pagalba steigiant naujas įmones (UAB, MB, VŠĮ) ar vykdant jų struktūrinius pokyčius.
Buhalterinės apskaitos tvarkymas – apima kasdieninę apskaitą, įrašų registravimą ir finansinių operacijų klasifikavimą. Užtikriname, kad apskaita būtų tvarkinga ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Finansinių ataskaitų rengimas – rengiame metines finansines ataskaitas.
Mokesčių planavimas ir konsultavimas – skaičiuojame mokesčius ir siūlome sprendimus mokesčių optimizavimui laikantis galiojančių įstatymų.
Personalo apskaita ir darbo užmokesčio skaičiavimas – apima darbo užmokesčio apskaičiavimą, mokesčių apskaičiavimą nuo darbo užmokesčio, atostogų apskaitą, ligos išmokų tvarkymą bei kitus su personalo apskaita susijusius aspektus.
Kredito ir skolų valdymas – tvarkome kreditų ir skolų apskaitą, užtikriname laiku vykdomus atsiskaitymus ir mažiname įmonės finansinių įsipareigojimų riziką.
Apskaitos automatizavimas – taikome šiuolaikinės technologijos, kurios leidžia pagreitinti apskaitos procesus ir sumažinti rankinio darbo poreikį.
